уторак, 21. децембар 2021.

SEO optimizacija

ŠTA JE OPTIMIZACIJA SAJTA?




Rekli bi sve one aktivnosti, strategije i tehnike koje koristimo da bi sajt, kao finalni proizvod, imao bolju prođu kod ciljnih posetilaca i mašina za pretragu u pre svega organskim rezultatima pretrage.
Razlikujemo rezultate pretraživanja za plaćene servise (Google Ads i Facebook ads na primer) i rezultate pretrage koji su rezultat rangiranja sajtova (organska ili algoritamska pretraga).

Na stranici sa rezultatima pretraživača (SERP - Search Engine Results Page) možete platiti, na primer Google (Google Ads) da bi se vaše veb stranice pojavile u vrhu rezultata pretrage.
Imajte na umu: plaćeni servisi, posebno Google oglasi, mogu značajno da pomognu u pozicioniranju vašeg sajta, pogotovo na početku životnog veka sajta.


ZAŠTO JE BITNA POZICIJA SAJTA U REZULTATIMA PRETRAGE?


Prirodna ili organska pretraga odnosi prevagu u odnosu na druge vrste pretraga kao što su plaćeni oglasi, socijalne mreže ili direktan saobraćaj.
Dominantan pretraživač je Google, pogotovo u Srbiji, gde više od 90% organskih pretraga upravo dolazi preko njega.
Te činjenice daju jake poruke i smernice vlasnicima šta im je činiti da sajt bude dobro rangiran u Google SERP-u. One se mogu svesti na potrebu za SEO optimizaciju sajta, odnosno Internet marketing sajta.

Kada posetilac kreira upit i potraži odgovor u vidu stranica, pretraživači imaju jako kompleksan zadatak da od miliona stranica izdvoje i poslože one koje treba da daju najbolje odgovore na upit posetioca.
Prirodno je da relevantnost sajtova na traženi upit bude jedan od dominantnih kriterijuma.
Ako na primer tražite firme za dezinsekciju iz Beograda, logično je da dobijete spisak rezultata koji sadrži stranice firmi koje se bave dezinsekcijom i koje su iz Beograda.
Ceo tekst o optimizaciji sajta pročitajte na :

Нема коментара:

Постави коментар